eTwinning

Despre eTwinning

Lansat în 2005 drept componentă fundamentală a programului eLearning al Comisiei Europene, eTwinning a devenit parte integrantă a Erasmus+, Programul Uniunii Europene pentru Educație, Formare, Tineret și Sport, începând din 2014.Acțiunea se adresează tuturor şcolilor din învăţământul preuniversitar, tuturor profesorilor, indiferent de disciplina predată, directorilor de unităţi şcolare şi inspectorilor şcolari. eTwinning este un proiect cofinanțat de Comisia Europeană care facilitează cadrelor didactice crearea de proiecte de colaborare interșcolară pentru elevi, utilizând platforma europeană European School Education Platform.

We Are Valuable With Values

  • Membri:33
  • Calitatea de membru: Romania(15), Greece(5), Turkey(4), Lithuania(2), Bulgaria(2), Republic of Moldova(2), Italy(1), Poland(1), North Macedonia(1)
  • Interval de varsta: 5-12 ani

Odată cu dezvoltarea tehnologiei, comunicarea și interacțiunea au crescut, iar lumea s-a micșorat. Tradiții, obiceiuri, limbă, literatură religioasă, îmbrăcăminte, arhitectură, mâncare etc. ale țărilor. Deși variază, capătă sens cu valorile. Valorile sunt abilitățile și obiceiurile de bază care modelează viitorul individului. Învățarea abilităților de bază începând de la preșcolar îmbunătățește și abilitățile de socializare și comunicare. Suntem apreciați de valori. Prin proiectul nostru, dorim să recunoaștem și să promovăm valorile similare și/sau apropiate ale elevilor care cresc în culturi diferite. Dorim să asigurăm unitatea îmbinând valorile dreptății, prieteniei, împărtășirii, dragostei, respectului pentru diferențe și responsabilitatea cu activitățile culturale.

Learn differently, through projects!

  • Members:19
  • Membership:Romania(11), Turkey(7), Bulgaria(1)
  • Age range:4-15

A învăța înseamnă a descoperi, a trăi cu ceilalți, a învăța cu mintea, a învăța cu inima, a învăța prin joacă, a învăța prin aplicații, a învăța prin cântec, a învăța prin artă sau a învăța combinând toate acestea, învățând prin proiecte. Arta de a preda altfel este dedicată persoanelor care doresc să-și îmbunătățească modul de a preda, să o facă într-un mod relaxat, eficient și mai presus de toate, diferit. Rolul de a preda altfel este de a surprinde elevii și de a-i determina să fie atenți fără prea mult efort. Învață să predai diferit, prin proiecte cu profesori din alte țări, împărtășește cu aceștia metode de predare, experimentează cu elevii, descoperă un alt mod de a preda. În acest proiect vom sărbători câteva dintre sărbătorile mondiale prin proiectele derulate în fiecare școală și împreună vom descoperi predarea prin proiecte.

KID GAME MATHEMATICS

  • Members: 27
  • Membership: Romania(9), Turkey(5), Italy(3), Azerbaijan(2), Albania(2), Portugal(2), Poland(1), Greece(1), Bulgaria(1), Lithuania(1)
  • Age range: 6-13 ani

Jocul este un instrument care începe cu prezența copilului în lume și oferă dezvoltarea limbajului și inteligenței, abilități de comunicare, reguli morale, timp productiv și succes academic cu regulile pe care le creează în propria sa lume. În proiectul nostru, ne propunem să le oferim copiilor să învețe jocuri tradiționale, să continue jocurile care există în culturile lor, să învețe jocuri cu mintea și inteligența și să facă matematică și alte lecții distractive cu jocurile digitale și jocurile materiale pe care le proiectăm. Ne propunem să îi facem pe copii să iubească școala și matematica.

Our Schools, Beautiful, Sustainable, Together

  • Members:43
  • Membership:Romania(19), Turkey(7), Poland(5), Spain(2), Lithuania(2), Italy(1), North Macedonia(1), Jordan(1), Germany(1), Albania(1), Republic of Moldova(1), Croatia(1), Greece(1)
  • Age range:6-16

Proiectul oferă oportunități de înțelegere culturală, elemente de cetățenie, dezvoltare lingvistică, artă și abilități practice, tehnologie și educație socială, toate într-un context de educație internațională și colaborativă. Proiectul vizează activități care susțin dezvoltarea socială, motrică, de autoîngrijire, cognitivă și de limbaj a elevilor, dezvoltând astfel cele opt abilități la elevi. Elevii participă activ și își asumă responsabilitatea în activități, cercetează, fac prezentări, lucrează la activități în grupuri sau echipe transnaționale, fac observații, analizează. Subiecte de predare: Artă, Cross curricular, Tehnologie de design, Dramă, Informatică / TIC, Limba & Literatura, Muzică, Stiintele Naturii Subiecte profesionale ale predării: Artă Competențe cheie: Conștientizarea și exprimarea culturală

Museums` Parade

Muzeele sunt medii educaționale importante și oferă un potențial de învățare considerabil. Colecțiile expuse în muzee oferă elevilor o legătură tangibilă cu timpul, locurile, evenimentele sau oamenii și le permit să experimenteze evoluția istoriei umane și a moștenirii culturale. Muzeele păstrează și expun artefacte culturale, artistice, istorice sau științifice importante. Ne-ar dori să implicăm studenții noștri în învățarea în muzee, deoarece învățarea nu poate fi limitată la sala de clasă. Și, de asemenea, aceasta este legată de subiectul acestui an eTwinning.

An școlar 2023-2024

Green Planet

De la începutul existenței sale, omul a fost în mijlocul naturii folosind toate darurile ei. Protejarea planetei „Pământ”, casa noastră a tuturor, este o problemă care trebuie să ne preocupe pe toți, adulți și copii, deoarece fenomenele de poluare nu cunosc distanțe și nu țin cont de granițe. Ignorarea măsurilor ecologice de protejare a mediului poate declanșa o criză ecologică cu consecințe grave. De aceea este necesară formarea conștientizării și a comportamentului ecologic prin orice demers educațional. Educația pentru mediu și educația pentru dezvoltare durabilă sunt recunoscute ca priorități educaționale inevitabile și necesare pentru formarea viitorilor cetățeni activi și conștienți de valoarea inestimabilă a mediului și a resurselor acestuia. Scopul proiectului nostru este de a sensibiliza copiii la sustenabilitatea mediului, de a-i face din ce în ce mai conștienți de consecințele acțiunilor umane asupra mediului și de a-i învăța să adopte stiluri de viață durabile pentru a fi adevărați ecologisti.

Building Digital Bridges to Student Well-being

Proiectul își propune să reunească studenți și profesori din diferite țări pentru a promova bunăstarea studenților și pentru a dezvolta conexiuni digitale puternice. Include o gamă variată de activități interactive, cum ar fi culturale, de codificare, tehnologice, explorarea teme precum toleranța, protecția mediului, alimentația sănătoasă, exprimarea creativă a sentimentelor. Toți partenerii vor colabora permanent contribuind astfel la dezvoltarea unui mediu educațional global, interconectat și stimulativ pentru toți participanții.

Innovate Your World: Upcycling

  • Members: 13
  • Membership: Turkey(8), Tunisia(2), Romania(2), Jordan(1)
  • Age range: 4 – 13
  • Subjects of teaching: Art, Design & Technology, Environmental Education, Natural Sciences
  • Vocational subjects of teaching: Forestry, Glass and Ceramics, Handicrafts,
  • Competențe cheie: Maths and science

Upcycling nu este exact la fel cu reciclarea. UpcyclingThat.com îl definește astfel: „Actul de a lua ceva ce nu mai este folosit și de a-i oferi o a doua viață și o nouă funcție.” Scopul proiectului este de a deveni conștient de upcycling prin efectuarea de studii privind upcycling. Doar cu puțină imaginație putem urmări o nouă viață ca ceva proaspăt și unic. Elevii noștri urmează să creeze obiecte pentru înfrumusețarea școlii și a casei lor, pentru uz propriu și pentru a le face cadou în acest proiect. Upcycling nu este chiar același lucru cu reciclarea. UpcyclingThat.com explică definiția upcycling-ului după cum urmează: „Upcycling este repararea și recondiționarea lucrurilor nefolosite în alt scop.” Scopul proiectului nostru este de a crește gradul de conștientizare lucrând la upcycling. Ne propunem o viață nouă proaspătă și unică, cu puțină imaginație. În cadrul acestui proiect, elevii noștri vor crea produse pentru a înfrumuseța școala și casele lor, pentru uz propriu sau pentru a le face cadou.

„The importance of aesthetic education”

Educația estetică, ca latură a educației, îndeplinește multiple funcții educaționale, exercitând o acțiune multilaterală asupra dezvoltării personalității, vizând dezvoltarea capacității de a percepe și înțelege corect frumosul în realitate, formarea conștiinței estetice, a gustului și a simțului estetic, înțelegând nevoia și oferind posibilitatea de a participa la crearea frumuseții în artă și în viață. Efectele pozitive ale educației estetice vizează calitatea procesului de socializare a copiilor, dezvoltarea deprinderilor în sfera socio-morală, dezvoltarea intelectuală, afectivă, motivațională, volitivă și creativă, organizarea plăcută și eficientă a timpului liber prin stimularea inițiativei în practicarea artelor. Educația estetică este cea care îl conduce la realizarea unui echilibru între forțele imaginației și cele ale acțiunii, între vis și realitate, între aspirațiile eului și acceptarea realității, între îndatoririle față de sine și cele față de semeni.

x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
Shield Security